Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Nabavka usluga za implementaciju projekta: Mapa puta za reformu registracije poslovnih subjekata
KANCELARIJA KOORDINATORA ZA REFORMU
JAVNE UPRAVE
OBAVJEŠTENJE
O NABAVCI BROJ 423-1-2-1-18/13
Odjeljak I: UGOVORNI ORGAN
I.1. Podaci o ugovornom organu
Naziv: Kancelarija koordinatora za reformu javne uprave
Kontakt osoba: Mirnesa Hodžić
Adresa: Vrazova 9
Poštanski broj: 71000
Opština/Grad: Sarajevo - Centar
IDB/JIB: 4200334950020
Telefon: 033565760
Faks: 033565761
Elektronska pošta: parco.office@parco.gov.ba
Internet adresa:www.parco.gov.ba
I.2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku
dokumentaciju
Kao pod I.1
I.3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I.1
I.4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I.1
I.5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I.5.a. Vrsta: Organ uprave
I.5.b. Nivo: Državni nivo
I.5.c. Djelatnost: Javna uprava
I.6. Zajednička nabavka
Ne
Odjeljak II: PREDMET UGOVORA
II.1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II.2. Podjela na lotove
Ne
II.3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II.4. Opis
II.4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka usluga za implementaciju projekta "Mapa puta za reformu
registracije poslovnih subjekata "
II.4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Javna nabavka usluga za implementaciju projekta
"Mapa puta za reformu registracije poslovnih subjekata "
II.5. Ukupna količina ili obim ugovora
a) Mobilizovati sve zainteresovane strane uključene u proces kako
bi se steklo vlasništvo nad planiranim reformskim aktivnostima; b)
Pripremiti detaljne analize trenutnih procesa započinjanja poslova i
vođenja poslova uključujući zakonodavne, institucionalne,
procesne i tehničke aspekte za Federaciju BiH, Republiku Srpsku i
Brčko distrikt BiH; c) Obrazovati uključene zainteresovane strane o
najboljim praksama u reformama registracije poslovnih subjekata;
d) Predložiti pojednostavljenje procesa slijedeći globalne prakse na
osnovu principa "sve na jednom mjestu / jedinstvena tačka
kontakta" za Federaciju BiH, Republiku Srpsku i Brčko distrikt
BiH; e) Pripremiti konceptualni dizajn (institucionalni,
organizacioni i tehnički) za interoperabilnost i prikupljanje
podataka na centralnom nivou BiH, koji bi poštovao zajedničke
standarde podataka i principe identifikacije kompanija. f)
Pripremiti detaljnu mapu puta reforme registracije poslovnih
subjekata prema stvaranju potpuno funkcionalnog "sve na jednom
mjestu" za registraciju poslovnih subjekata (uključujući opcije
preko interneta) za Federaciju BiH, Republiku Srpsku i Brčko
distrikt BiH, navodeći detaljne aktivnosti, vremenske okvire i
odgovorne zainteresovane strane uključujući aktivnosti za
postizanje interoperabilnosti i skupljanje podataka na centralnom
nivou BiH; g) Komunicirati reformu kako bi ciljana publika bila
svjesna predloženih reformi, njihovog vremenskog rasporeda, i
namjeravanih rezultata, te otvoriti kanale za primanje povratnih
informacija iz privatnog sektora i ostalih zainteresovanih strana za
reformu.
II.5.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u
KM
362.500,00
II.6. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja
radova
Sarajevo, Banja Luka, Brčko
II.8. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
7 mjeseci
Odjeljak III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE
INFORMACIJE
III.1. Da li se zahtjeva garancija za ponudu?
Da (Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji)
III.2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da (Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji)
III.3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na
odgovarajuće propise
dato u tenderskoj dokumentaciji
III.4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 23. Zakona o javnim nabavkama
BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III.5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
dato u tenderskoj dokumentaciji
III.6. Ekonomska i finansijska sposobnost
dato u tenderskoj dokumentaciji
III.7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
dato u tenderskoj dokumentaciji
Odjeljak IV: POSTUPAK
IV.1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena tehnički zadovoljavajuće ponude
IV.3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku
dokumentaciju
IV.3.a. Datum: Može se obezbjediti/dostaviti zahtjev do
25.10.2013. godine
IV.3.b. Novčana naknada: Ne
IV.4. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum: 6.11.2013. Vrijeme: 13:00
IV.5. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum: 6.11.2013. Vrijeme: 13:30
Mjesto: Vrazova br. 9, 71 000 Sarajevo
Odjeljak V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija na pisani zahtjev može se preuzeti lično u
prostorijama Kancelarije koordinatora za reformu javne uprave ili
putem e-maila na adresu Mirnesa.Hodzic@parco.gov.ba.
Zainteresirani ponuđači mogu tražiti pojašnjenje tenderske
dokumentacije od ugovornog organa u pisanoj formi, i to
blagovremeno, a najkasnije 10 (deset) dana prije isteka roka za
dostavljanje ponuda tj.25.10.2013. godine pisanim putem, faksom
ili e-mailom.
(A-14465-13)
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Hrvatska kontrola zračne plovidbe d.o.o. Zagreb - Rudolfa Fizira 2 10 410 Velika Gorica
-
INK CONSTRUCTOR d.o.o. Banja Luka - Ulica Cerska broj 45 A (lokal broj 1 B) 78000 Banja Luka
-
GEO-OKUKA Slaven Okuka s. p. Bijeljina - Gavrila Principa 27, Bijeljina, Bijeljina 76301 Bijeljina
-
VESTA humanitarna organizacija Tuzla - Đorđa Mihajlovića br. 4 75000 Tuzla
-
BRISAN USLJED PRIPAJANJA - OPRESA d.o.o. Sarajevo - ul. Kolodvorska br. 12 71000 Sarajevo
-
TEB Informatika d.o.o. Sarajevo - ul. Ferde Hauptmana broj 7 71000 Sarajevo
-
Geometrika d.o.o. Grude - Drinovci - Visoka br. 344 88340 Grude
-
GAUSS d.o.o. Tuzla - ul. Mehmedalije Maka Dizdara, Stupine B-2 75000 Tuzla
-
MANEDRA-COMPANY d.o.o. Mostar - Bišće polje bb. 88000 Mostar
-
PRISTOP BH d.o.o. Sarajevo - ul. Skenderpašina broj 33 71000 Sarajevo
-
DCS d.o.o. Sarajevo - ul. Augusta Brauna br. 10 71000 Centar